Subject: FW: Heltermaa sadama detailplaneering
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 14:53:26 +0200

Tere, Melika

Palun registreeri. 7.2-1/24/7609-8 järg

From: Mai Julge <[email-masked]>
Sent: Friday, January 10, 2025 1:59 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Heltermaa sadama detailplaneering

Tere!

Heltermaa sadama detailplaneeringu vastuvõtmisel on Hiiumaa
Vallavalitsusel tekkinud küsimusi riigiteede ristmiku lahenduse osas.
Sellega seoses soovib Hiiumaa Vallavalitsus teada, milliste
lahendusvariantide võrdlemisel on Transpordiamet jõudnud järeldusele, et
parimaks on planeeringulahenduses esitatud variant, kus säilib
riigimaanteede (tugimaantee nr 80 (Heltermaa - Kärdla – Luidja) ning
kõrvalmaantee nr 12101 (Heltermaa - Sarve – Aruküla)) ristmiku lahendus
olemasoleval kujul.

Palun esitage need lahendused ja põhjendused, miks on jõutud just
sellisele järeldusele.

Lugupidamisega

Mai Julge

planeeringuspetsialist

Hiiumaa Vallavalitsus

Vallamaja, Tempa küla, 92348 Hiiumaa vald

463 6845;  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.